6 6 6 kuralı nedir?
6 ayda 6000 km kuralı, kullanılmış araç satan kişiler için yeni bir kuraldır. Kullanılmış araç satarken 6 ay ve 6000 km kuralı, aracın satın alındıktan sonra en az 6 ay yeni sahibinde kalması ve yeni sahibindeyken en az 6000 km kat etmesi gerektiği anlamına gelir.
6 kart 6 satır 6 kelime nedir?
Yazı tipi boyutuyla ilgili birçok farklı öneri vardır. “666 kuralı”na göre, bir slayt en fazla 6 satır, her satır en fazla 6 kelime ve her 6 slaytta izleyicinin dikkatini çekecek bir resim bulunmalıdır.
6×6 kuralı neyi ifade eder?
– 6×6 Kuralı: 6×6 PowerPoint kuralına göre, bir slayttaki metni satır başına 6 kelime ve slayt başına 6 satırla sınırlamalısınız.
7×7 kuralı nedir?
7×7 kuralı sayesinde izleyicinin odağını sunuma yönlendirebilirsiniz. Bu kural, sunumunuzun her sayfasında en fazla 7 satır ve 7 sütun metin kullanmanız gerektiğini vurgular. Çok sayıda görsel ve az metin kullanmanın konuya hakimiyetinizi göstereceğini ve sunuma dikkat çekeceğini unutmayın.
6 ay 6000 km şartı kimleri kapsıyor 2024?
Yönetmeliğe göre, kullanılmış motorlu taşıt, motosiklet, otomobil ve arazi taşıtı ticaretiyle uğraşanlar, bu araçlarını 1 Ocak 2025 tarihine kadar, 6 ay ve 6.000 kilometre sınırlamasıyla, üretici veya bayi tarafından tavsiye edilen cari satış fiyatının üzerinde bir fiyatla reklam yoluyla pazarlamak zorunda kalacak.
Yılda kaç araba alıp satabilirim 2024?
Araba satışları Türkiye Cumhuriyeti’nin tüm vatandaşlarıyla sınırlıdır. Yıl boyunca bir kişiye kayıtlı sadece 3 araç satılabilir. Ek araçların satışı yasayla sınırlandırılmıştır. Bu elbette bir şirketle bağlantı yoksa da geçerlidir.
6.6 6 kuralı nedir?
Her satır en fazla altı kelime içerebilir. Altı slayttan sonra grafik veya resim içermelidir.
Sunum başlığı kaç kelime geçmemelidir?
Başlıklar açık ve öz olmalı ve tek satırı geçmemelidir (tercihen 5 kelimeden fazla olmamalıdır).
Sunum dili nasıl olmalı?
Sunum dili sade olmalı ve süslü ifadeler içermemelidir. Konuyla ilgili detaylı bilgiler tek bir kaynağa dayanmamalı, detaylı bilgiler çeşitli kaynaklardan derlenmelidir. Bilginin ötesine geçmemek önemlidir, çünkü gereksiz konuşmalar sunuma olan ilginin kaybolmasına yol açacaktır.
Sunumda 10 20 30 kuralı nedir?
B) 10 – 20 -30 Tekniği: Guy Kawasaki, temel olarak bir sunumun en fazla 10 slayttan oluşmasını, 20 dakikadan kısa sürmesini ve slaytlarda kullanılan yazı tipi boyutunun en az 30 punto olmasını önermektedir.
Bir slaytta kaç satır olmalı?
Slayt hazırlama tekniklerinin uygulanmasına dikkat edilmelidir. ∎ Paragraflar bölünmeden aynı ekranda tamamlanmalıdır. ∎ Bir slayt beş ila sekiz satır metin içermelidir.
Sunum yazı tipi ne olmalı?
Arial veya Calibri gibi basit bir yazı tipi seçmek mesajınızı iletmenize yardımcı olacaktır. Özellikle küçük boyutlarda okunabilirliği etkileyebilecek çok ince veya dekoratif yazı tiplerinden kaçının. Hedef kitlenizin uzaktan bile okuyabileceği bir yazı tipi boyutu seçin.
Sunum 666 kuralı nedir?
666 kuralı geçerlidir: Her slayt en fazla altı satırdan oluşmalıdır. Her satır en fazla altı kelimeden oluşmalıdır. Altı slayttan sonra grafik veya resim bulunmalıdır.
9 1 kuralı nedir?
Bu kuralın “90-9-1” versiyonu, kullanıcıların hem içerik oluşturmasına hem de düzenlemesine izin veren sitelerde, insanların %1’inin içerik oluşturduğunu, %9’unun bu içeriği düzenlediğini veya değiştirdiğini ve %90’ının katkıda bulunmadan içeriği görüntülediğini belirtir. Bu kuralın 90-9-1 versiyonu, kullanıcıların hem içerik oluşturmasına hem de düzenlemesine izin veren sitelerde, insanların %1’inin içerik oluşturduğunu, %9’unun bu içeriği düzenlediğini veya değiştirdiğini ve %90’ının katkıda bulunmadan içeriği görüntülediğini belirtir.
5 saat kuralı nedir?
Altın Kural: 5 Saat Kuralı Michael Simmons, Franklin’in başarısının anahtarı olan basit formülü anlatan makalesinde özetlemektedir: Haftanın her günü bir saat boş zaman, haftada toplam 5 saat planlı çalışma. İşte başarının altın kuralı: 5 Saat Kuralı.
6.6 6 kuralı nedir?
Her satır en fazla altı kelime içerebilir. Altı slayttan sonra grafik veya resim içermelidir.
6 ay satış yasağı şahısları kapsıyor mu?
Maddede yer alan reklam yoluyla pazarlama yapılamayacağı hükmü, Ticaret Bakanlığı’na bu süreyi altı aya kadar uzatma yetkisi verdi. Bakanlık açıklamasında, söz konusu düzenlemenin tüm gerçek ve tüzel kişileri kapsadığı belirtildi.
Motosiklet 6 ay 6000 km şahısları kapsıyor mu?
“1 Temmuz 2024’ten önce, ilk tescil tarihinden itibaren 6 ay ve 6.000 kilometreden fazla yol yapmamış motosikletler, doğrudan veya dolaylı olarak pazarlanamaz veya satılamaz.” Motosiklet ilanları arasında olmazsa olmaz modellere bu bağlantıdan göz atmayı unutmayın! 13 Aralık 2023
6 ay kuralı ne zaman kalkacak?
Ticaret Bakanlığı, kullanılmış araç satışında 6 aylık 6 bin kilometrelik süre ve reklam kısıtlamasının 1 Ocak 2025’e kadar uzatıldığını duyurdu.