İçeriğe geç

Bi̇Mer Hangi Şikayetlere Bakar

BİMER hangi konulara bakar?

BİMER (Başbakanlık İletişim Merkezi), vatandaşların talep, ihbar ve şikâyetlerini doğrudan Başbakanlığa iletmelerini sağlamak amacıyla 20 Kasım 2006 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanan bir web servisidir.

BİMER mi cimer mi?

CİMER, “Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi”nin kısaltmasıdır.

BİMER neye yarar?

Bilgi Edinme Hakkı Kanunu, Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun, Kamu Görevlileri Etik Kurulu ve insan hakları ihlallerine ilişkin başvurular BİMER’e yapılabilir. Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamındaki tüm bilgiler BİMER aracılığıyla talep edilebilir.

Bimere nasıl şikâyet edilir?

“Alo 150” numarası sabit telefonlardan ve cep telefonlarından aranabilir. BİMER’e www..tr adresinden ulaşılabilmekte ve her türlü başvuru bu adresten yapılabilmektedir.

CİMER hangi şikayetlere bakar?

Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.

BİMER’e şikayet edilen öğretmen ceza alır mı?

Danıştay’ın BİMER veya CİMER’e başvuran memurlara disiplin cezası verilemeyeceğine dair kararı. Bilgi edinme başvurularında herkes için, memur olsun veya olmasın, başvuru süreci düzenlendiği için, üst makamlara başvuran memura makamını zayıflattığı gerekçesiyle ceza verilemez.

Cimere şikayet edince ne olur?

CİMER ŞİKAYETİNİN SONUCU NEDİR? Şikâyet başvuruları, 3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamındadır. Başvurudan sonra şikâyet başvurusu, şikâyetin yapıldığı kuruma iletilir.

Hakkımda cimere şikayet var mı?

BAŞVURUMUN DURUMU HAKKINDA NASIL BİLGİ ALABİLİRİM? Başvurunuzu .tr veya e-Devlet üzerinden Başvuru Talebi ekranından takip edebilirsiniz. Ayrıca CİMER Çağrı Merkezi’ni (0312 590 20 00 / 0) arayarak başvurunuzun durumunu öğrenebilirsiniz.

CİMER şikayeti asılsız çıkarsa ne olur?

CIMER şikayetleri gibi şikayetlerde, şikayetin asılsız olması durumunda şikayetçiye karşı kamu davası açılabileceği belirtilmelidir. Aslında kamu davası açılmalıdır.

Alo 150 BİMER nedir?

BİMER, Başbakanlık İletişim Merkezi tarafından oluşturulan bir halkla ilişkiler uygulamasıdır. Vatandaşların kanun kapsamındaki her türlü istek, şikâyet ve bildirimlerini dilekçe hakkını kullanarak iletmek için kullandıkları bir sistemdir.

CİMER şikayette isim gizliliği var mı?

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi’ne şikâyet şeklinde yapılan başvurularda, CİMER personeli gerekli görürse başvurucunun yararına kimlik ve iletişim bilgileri gizlenebilir. Bu durumda başvurucunun kimlik ve iletişim bilgileri gizli olarak işlenecek ve kesinleştirilecektir.

BİMER ne zaman kuruldu?

BİMER Uygulaması, 20 Ocak 2006 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan 26055 sayılı Başbakanlık Genelgesi ile kuruluş ve işleyişine ilişkin hususların belirlenerek 24 Şubat 2006 tarihinde yürürlüğe konulan, bilgi ve iletişim teknolojilerinden yararlanılarak yürütülen önemli bir halkla ilişkiler projesidir.

BİMER hangi konularda hizmet verir?

Bakanlığımız görev alanına giren konularda her türlü bilgi, görüş, öneri, sorgulama, başvuru desteği ve idari konularda hizmet sunmaktadır.

Bimerin açılımı nedir?

Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) Doğrudan Başvurusu Nedir? Genelge Bimer’de yayımlandı.

Belediye CİMER’e şikayet edilir mi?

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi 150’yi arayabileceğiniz gibi www..tr adresindeki CİMER bağlantısı üzerinden de şikâyetinizi iletebilirsiniz.

Cimere hangi şikayetler yazılır?

Gençlerin kamusal hayata katılımını önemsiyoruz ve CİMER’e görüş, öneri ve projelerinizi yazmanızı bekliyoruz. CİMER’de yönetim ortağı olun. Sokak hayvanları ile ilgili görüş ve önerilerinizi CİMER’e yazabilirsiniz. CİMER aracılığıyla Türkiye’nin yüzyılını şekillendirecek konularda değerli görüşlerinizi paylaşabilirsiniz.

Hakkımda CİMER şikayeti var mı?

Başvurunuzu .tr veya e-Devlet üzerinden Başvuru Talebi ekranından takip edebilirsiniz. Ayrıca CİMER Çağrı Merkezi’ni (0312 590 20 00 / 0) arayarak başvurunuzun durumunu öğrenebilirsiniz.

CİMER şikayeti sonrası ne olur?

CİMER şikayetinin sonucu nedir? CİMER’e iletilen şikayetler ilgili kamu kurumuna iletilir ve incelenir. Başvurunun sonucuyla ilgili bilgi başvuru sahibine iletilir. Şikayet başvuruları en geç 30 gün içinde tamamlanır.

Alo 150 BİMER nedir?

BİMER, Başbakanlık İletişim Merkezi tarafından oluşturulan, vatandaşların kanun kapsamındaki her türlü talep, şikâyet ve bildirimlerini iletmek için dilekçe hakkını kullanabilecekleri bir halkla ilişkiler uygulamasıdır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gaziantep Elit Escort